ايران اسلامي محور حركت بزرگ الهي در عالم است


یا فاطمه الزهرا

وبلاگ خبری ،فرهنگی و اجتماعی مسجد فاطمیه مهرجرد

ايران اسلامي محور حركت بزرگ الهي در عالم است

ايران اسلامي محور حركت بزرگ الهي در عالم است

گروه گزارش: رئیس جامعة المصطفی، طی سخنانی، با بيان اينكه امروز آشوب و فتنه تمام عالم را فرا گرفته است، خاطرنشان كرد : «ايران اسلامي محور حركت بزرگ الهي در عالم است و اين محور بايد حفظ شود».

به گزارش مرکز خبر و اطلاع­رسانی جامعه­المصطفی، آیت­الله اعرافي، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري(مدظله­العالی) در ديدار با مردم قم در خصوص انتخابات رياست جمهوري و شوراها گفت: «آنچه مهم است اين است كه با اينكه در نظام اسلامي و انقلاب اسلامي معتقد به ولايت فقيه هستيم و حاكميت بايد با تاييد الهي و منابع الهي انجام شود اما نظام اسلامي تنها نظامي است كه بلافاصله بعد از پيروزي به آراء مردم مراجعه كرد».

وی در ادامه گفت : «نكته اي كه مقام معظم رهبري بر روي آن انگشت گذاشته است اين است كه انتخاباتي در كار است كه ادامه آنچه در سال 88 انجام دادند در سال 92 انجام دهند».

آیت­الله اعرافی با بيان اينكه گاهي كساني مي­گويند بايد انتخابات آزاد باشد؛  كه از مردم راي گرفتند و حالا كه راي ندارند انتخابات آزاد را مطرح مي كنند تصريح كرد : «اين افراد در شرايط حساس كه كشور با دشمنان دست و پنجه نرم مي­كند، همسو و هم آواي با دشمنان شده­اند».

وی با بيان اينكه ملت ما بايد با هوشياري و آگاهي و با بصيرت كامل و اطاعت از رهبري ولايت فقيه راه انقلاب را ادامه دهد افزود : «از الان نبايد گذاشت زمينه­هاي فتنه و آشوب فراهم شود».

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصريح كرد : «كساني كه بخواهند براي بي ارزش كردن انتخابات  پايه هاي خدشه بريزند، خيانت بزرگي را به ملت كرده­اند».

وی با بيان اينكه امروز آشوب و فتنه تمام عالم را فرا گرفته است خاطرنشان كرد : «ايران اسلامي محور حركت بزرگ الهي در عالم است و اين محور بايد حفظ شود».

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود : «ملت ما ملت آگاه و هوشمند است و راه خود را تشخيص داده و اميدواريم گروه ها و جريان­هاي سياسي هم با تشخيص درست وارد جريانات شوند».

وی مراجعه به آراء مردم و حضور مردم در صحنه­هاي مختلف راهپيمايي و مراسم­ها و خصوصا درپاي صندوق­هاي راي را برگ زرين تاريخ پرافتخار ملت ايران و انقلاب اسلامي خواند و افزود : «حضور ملت در صحنه هاي انقلابي ، راهپيمايي­ها ، دفاع مقدس و فعاليت هاي اجتماعي و پاي صندوق­هاي راي و راي دادن به اركان نظام چون قانون اساسي، رهبري، رياست جمهوري، شوراها و مجلس، حضور پرافتخاري است كه در تمام منطقه خاورميانه و حتي در بسياري از كشورهاي پيشرفته دنيا بي­نظير است».

 آیت الله اعرافی در ادامه با اشاره به فتنه 88 گفت : «مالاسف درسال 88 مغرضان و ناآگاهان كاري كردند كه اين درخشش ملت ايران خدشه دار شود و اين بزرگترين جفايي بود كه انجام شد».

 وي افزود : «آنهايي كه در فتنه 88 در برابر آراء مردم ايستادند در حقيقت در برابر دمكراسي ، آزادي ، اسلام و انقلاب اسلامي ايستادند».

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش ديگر از سخنان خود با اشاره به نظارت بر انتخابات نیز گفت: «در همه انتخابات دنيا انواع نظارت مانند نظارت­هاي شوراي نگهبان، نمايندگان كانديداها، مردم، رسانه و مطبوعات انجام مي­شود در نظام جمهوري اسلامي هم بر اساس قانون اساسي انواع نظارت وجود دارد».

رئیس جامعه­المصطفی با اشاره به انتخابات سالم نظام جمهوري اسلامي در سه دهه گذشته گفت: «برگزاري بيش از 30 انتخابات ، بر سر قدرت آمدن جناح ها و گروها و توجه به آراء مردم نشان مي دهد كه آزادي و حق راي مردم وجود دارد».



http://ziba_lovememahtarin.com.loxblog.com/

نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت13:05---26 دی 1391

سلام گلم خوبی؟وبلاگت را دیدم متن خوب قالب خوبی داشتی.
من که خوشم اومد از وبلاگت.
ولی یه چیز بدی دیدم تو وبلاگت میدونی چیه؟
آمار وبلاگت خیلی کم بود اگه دوست داری وبلاگت بازدیدش بره بالا بیا تو این سایت وبلاگت را
ثبت کن من خودم به شخصه امتحان کردمم هم وبلاگم معروف شد در گوگل
هم آمار وبلاگم آمارش رفت بالا



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,ساعت 12:55 توسط امیر رضا زارعشاهی| |


Power By: LoxBlog.Com